Tuli on irti! -näyttely sijaitsee Logomossa Turussa.
Näyttelyn ovat tehneet Tiedekeskus Heureka ja Turun museokeskus.
Se sopii hyvin koko perheelle.
Tilassa pääsee liikkumaan pyörätuolilla.
Näyttely on avoinna tiistaista sunnuntaihin kello 10 – 18.
Näyttely kertoo ihmisen ja tulen yhteisestä menneisyydestä.
Pääset istumaan vanhaan paloautoon.
Lisäksi näet, miten Turun palo eteni vuonna 1827.
Näyttelyssä voi itsekin toimia palomiehenä,
kokeile osaatko pumpata paloruiskua!
Saat harjoitella myös tulen tekoa.
Lisäksi opit turvallisuudesta.
Ryhmille voi tilata opastuksia selkokielellä.
Avustajat pääsevät ilmaiseksi sisään.
Katso opasvarauksen tiedot Opastukset ja ryhmät -alasivulta.
Tervetuloa näyttelyyn!
Ryhmät:
- Kirjaudu tai rekisteröidy kirjoittaaksesi kommentteja











